loading...
دنیای مد ، جدید
مدیر بازدید : 66 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

برهانی: همه پول گرفتند به جز من - برترین ها | خبر …

برهانی: همه پول گرفتند به جز من

... همه بچه‌ها پول گرفتند و روحیه خوبی هم داشتند اما من که 4 ماه صبر کردم، با یکی دو روز تاخیر ...

Football.ir - برهانی: همه پول گرفتند به جز من

برهانی: همه پول گرفتند به جز ... قبول دارم که این اتفاق افتاد اما همه پول گرفته‌اند به جز من! ...

خبرگزاری فارس - برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ …

برهانی: همه پول گرفتند به جز من ... پول گرفته‌اند به جز من! وی در پاسخ به این سؤال که ...

برهانی: همه پول گرفتند به جز من | اولین ها

... همه بچه‌ها پول گرفتند و روحیه خوبی هم داشتند اما من که 4 ماه صبر ... آدمک اسکار به کدام ...

برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ افشارزاده قول داد …

برهانی: همه پول گرفتند به جز من ... همه بچه‌ها پول گرفتند و روحیه خوبی هم داشتند اما من که 4 ...

برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ افشارزاده قول داد …

اخبار فوتبال » برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ …

... همه پول گرفتند به جز من/ افشارزاده قول داد مشکلم را حل کند به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ...

برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ افشارزاده قول داد …

برهانی: همه پول گرفتند به جز ... قبول دارم که این اتفاق افتاد اما همه پول گرفته‌اند به جز من! ...

فوتبالی‌ترین | برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ …

... همه پول گرفتند به جز من ... به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش برهانی که در ...

جام نیوز :: JamNews - همه استقلالي ها پول گرفتند به جز من ...

... همه بچه‌ها پول گرفتند و روحیه ... همه استقلالي ها پول گرفتند به جز من/ يكي ... برهانی ...

برهانی: همه پول گرفتند به جز من/ افشارزاده قول داد …

... همه پول گرفتند به جز من ... به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، آرش برهانی که در ...

همه استقلالي ها پول گرفتند به جز من/ يكي دو روز …

رحمتی به برهانی:هرچه میکشیم تقصیر توئه - …

رحمتی به برهانی:هرچه میکشیم تقصیر توئه رحمتی،برهانی،استقلال،نفت ...

قرار گرفتند - 8 - wwwkhabar.ir

نفتی ها به جای پول، قاب ... اول نادیده گرفتند برهانی: همه پول ... همه پول گرفتند جز ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

برهانی: همه پول گرفتند به ... من که 4 ماه صبر کردم، با یکی دو روز تاخیر پرداخت پول مشکلی برایم ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال ...

11/13 - آژانس ضد آزمایش هسته‌ای خواستار تصویب این پیمان از سوی همه ... به گفته محققان ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

... تهران به سید احمد خاتمی در کرمان و علم‌الهدی در خراسان رأی ندهید به شما چه ربطی دارد ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

... و وزیر خارجه درباره موضوعات مختلف مربوط به عربستان سعودی اختلاف نظر شدید وجود دارد. ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

... تهران به سید احمد خاتمی در کرمان و علم‌الهدی در خراسان رأی ندهید به شما چه ربطی دارد ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

... همه چیز با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود، گفت: انتخاب رهبری به دلیل ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : …

... همه چیز با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود، گفت: انتخاب رهبری به دلیل ...

برهانی- جام نیوز - jamnews.ir

کنایه برهانی به ... همه استقلالي ها پول گرفتند به جز من ... همه بچه‌ها پول گرفتند و ...

اخبار فوتبال » طالب‌لو و برهانی از باشگاه چک گرفتند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال امروز به همراه برهانی با ... جز اینکه ... به من و شما مربوط ...

خبرگزاری تسنیم - مظلومی: بهجز یک بازیکن بقیه را …

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... برهانی که ...

به نام خدا. محمود برهانی

... یک زندانی بی پول به خاطر ... به جز قوانینی که ... به فراوانی در همه جا می لولند و ...

مظلومی:همه را بخشیدم جز یک نفر/گفتند در رسانه ها …

... قرار گرفتند. به طور مثال ... به جز یک نفر! ... شان کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ...

آنا | مظلومی:پشت نام من‌ و‌ قلعه‌نویی پنهان شدند حالا …

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... آرش برهانی که ...

نامه‌ پرویز مظلومی خطاب به هواداران استقلال

مظلومی اگر دنبال پول بود ... قرار گرفتند. به طور ... نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ...

گردوخاک مظلومی بعد از خداحافظی از استقلال

مظلومی اگر دنبال پول بود ... قرار گرفتند. به طور ... نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ...

مظلومی:همه را می بخشم به جز یک نفر/گفتند در …

... به جز یک بازیکن بقیه را می بخشم/برخی ... همه را می بخشم به جز یک نفر/گفتند در رسانه ها از ...

به اسم مظلومی استقلال را نابود کردند! :: ورزش 3

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... برهانی که ...

برهانی از عملکرد استقلال ناراحتم صحبت های من

... من به‌تازگی ... توانم بروم جز استقلال.به گزارش تسنیم ... او وارد شد همه شروع به دست ...

عشق و علاقه هواداران پرسپولیس را با پول معامله …

... برخی بازیکنان متأسفانه عشق و علاقه مردم را به پول می ... من حریفی جز ثانیه ... من به تجربه کم ...

باشگاه فرهنگی ورزشی نوین نوفرست

... از دولت پول گرفتند و ... گوید همه پول را به ... برابر پول استقلال به من می ...

حکمت متعالیه ملاصدرا برهانی نیست،ادعای برهان …

... همان است و جز آن نیست! من خیلی به علامه ... را برهانی کنید، می ... همه به ما می ...

دیگر انگیزه ای برای ماندن در تیم ندارم | راه دیگری جز ...

لیست بازیکنان استقلال و پرسپولیس 94-95 + …

  • 4.3/5
  • 362 REVIEWS

البته به جز رحمتی، امید ... واسه خود من به شخصه ... تصاویر نگاهی به جدول همه ...

تاریخچه همه دیدارهای استقلال و پیکان +جدول - دولت …

کارمندان دولت اوباما که پول به ایران ... با هت تریک آرش برهانی ... به همه عقل بدهد و نوبخت ...

دیگر انگیزه‌ای برای ماندن در نفت ندارم

... به من پول ندادند و در حالی که همه بچه ها 10 تا 20 درصد از قرارداد امسالشان را گرفتند، به من 8 ...

مظلومی:پشت نام من و قلعه نویی پنهان شدند حالا هم …

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... برهانی که ...

«ماه عسل» یک‌تنه بار سینما را به دوش می‌کشد | …

شاید به این دلیل که باید حماسه «تپه برهانی» را برای ... سهیم‌اند بهجز ... دیگر به من ...

گزارش ویژه: حس عشق و انتقام برای برهانی / …

البته برهانی به جز این 3 گل یک گل ... است/ گره زدن همه چیز به برجام ... من به رهبري كسي ...

گزارش تمرین استقلال؛ تولد برهانی و حیدری | طرفداری

... کیک بزرگی تهیه شد و آرش برهانی و خسرو حیدری سالروز تولد خود را جشن گرفتند. ... من و شاهین ...

پیگیری ماجرای پول‌های آلوده در مجلس

... انتخاباتی,پول‌های کثیف ,مفاسد اقتصادی,نمایندگان مجلس ,پول ... معرفی کاندیدایی به جز ...

انتقاد شدید مظلومی از پرسپولیسی هایی که در …

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... برهانی که ...

نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و ...

... پدر و برادرت گرفتند. مرا برای همه ... که به من جا و ... شدید این همه پول ...

حکمت متعالیه برهانی نیست، ادعای برهان است

حکمت متعالیه برهانی نیست ... وی در گفتگو با سمات بسیار صریح به نقد فلسفه اسلامی و بويژه ...

گردوخاک مظلومی بعد از خداحافظی از استقلال | پایگاه …

... قرار گرفتند. به طور ... کم نشد و من از همه بازیکنانم به جز یک ... آرش برهانی که ...

الف - یکی از بزرگ ترین شگفتی های تاریخ فوتبال …

... و تقریبا به جز ... بچه های من به فلان تیم می ... چون ما به وجود همه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 3,461
  • بازدید کلی : 13,218